Název projektu:                      Spoluprací k profesionalitě

Registrační číslo projektu:         CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_010/0000516  

Žadatel projektu:                    Společnost pro kvalitu školy, z. s.

Partneři projektu:                    Vysočina Education, p. o.

Krajské centrum dalšího profesního vzdělávání a Centrum uznávání a celoživotního učení Zlínského kraje, o.p.s.

Datum zahájení projektu:          1. 10. 2016

Datum ukončení projektu:         30. 9. 2020

www stránky projektu:             http://www.kvalitaskoly.cz/?q=node/405

 

Anotace projektu:

Projekt Spoluprací k profesionalitě je zaměřen na budování kapacit pro kolegiální podporu v zapojených 45 školách základních a středních Moravskoslezského, Středočeského, Zlínského kraje a Kraje Vysočina. Jednotlivé projektové aktivity jsou naplánovány tak, aby jejich prostřednictvím byly podpořeny specifické profesní kompetence vedoucích i pedagogických pracovníků zapojených škol k tomu, aby společně dosáhli cílů, které si v daném časovém období naplánují dle svých individuálních potřeb a potřeb škol. Zejména se jedná o kompetence pro poskytování kolegiální podpory v oblasti individualizace výuky, formativního hodnocení žáků a pedagogů a interního mentoringu. Zároveň budeme v rámci projektu dbát na to, aby účastníci tyto dovednosti ihned využívali v praxi a tento svůj osobnostní a profesní rozvoj dokumentovali ve svých profesních portfolií.

Strategické cíle projektu

  • podpora rovného přístupu ke kvalitnímu primárnímu vzdělávání prostřednictvím rozvoje škol
  • zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích prostřednictvím rozvoje profesních dovedností pedagogů (především KA2, KA3)
  • rozvoj dovedností pro kolegiální podporu (KA2 a KA3) a interní mentoring (KA 4 a KA5)
  • podpora osobnostního i profesního rozvoje vedoucích pracovníků škol (KA2)
  • podpora osobnostního i profesního rozvoje pedagogických pracovníků škol (KA3 - KA5)
  • podpora fungování škol jakožto učících se organizací, které díky dovednostem pedagogů v poskytování kolegiální podpory v maximální míře využívající ke svému rozvoji vnitřní zdroje (KA2 a KA3)
  • podpora zavádění interního mentoringu ve školách jakožto prostředku zvyšování kvality práce pedagogů, a tím kvality vzdělávání (KA3 – KA5)
  • rozvoj dovedností pedagogů v oblasti poskytování kolegiální podpory (KA2 – KA5)
  • podpora sebereflexe pedagogů a rozvoj dovedností pro ni potřebných (KA2 – KA5)

 

Strategické cíle pro zapojené školy

  • zlepšení kvality výuky (KA3)
  • zavedení systému formativního hodnocení pedagogů (KA2)
  • rozvoj dovedností pedagogů pro kolegiální podporu (KA2 a KA3) a interní mentoring (KA4 a KA5)
  • budování kapacit pro trvalý rozvoj a využití vnitřních i vnějších zdrojů (KA2 - KA5)
  • podpora zavedení kolegiální podpory a interního mentoringu (KA3 - KA5))
  • systematický rozvoj pedagogů v oblasti individualizace výuky a formativního hodnocení žáků – v rámci projektu budou dle kompetenčního modelu stanoveny konkrétní cíle, které budou školy v průběhu projektu postupně naplňovat – např. škola má sestavena pravidla hodnocení žáků, která dodržují všichni pedagogičtí pracovníci školy (KA3)

Klíčové aktivity:

KA1 - Řízení projektu

KA2 – Podpora a příprava vedoucích pracovníků škol v zavádění kolegiální podpory, interního mentoringu a formativního hodnocení pedagogů

KA3 – Podpora pedagogických pracovníků škol v zavádění kolegiální podpory v oblasti individualizace výuky a formativního hodnocení žáků

KA4 – Rozvoj dovedností pro kolegiální podporu – podpora interních mentorů – juniorů

KA5 – Rozvoj dovedností pro kolegiální podporu – podpora interních mentorů - seniorů

Aktuální informace

23.03.2020

V důsledku posunutí věkové hranice pro poskytování ošetřovného na 13 let, zveřejňujeme formulář této žádosti.

Celý článek
20.03.2020

Na webových stránkách je učitelům i žákům od pátku 20. 3. viditelný nový upravený rozvrh pro příští týden. 

Celý článek
13.03.2020

Zkoušky jsou do odvolání zrušeny. Ve spolupráci s krajským úřadem budou po zrušení mimořádného opatření stanoveny nové termíny.

11.03.2020

Škola je během dne přístupná pouze zaměstnancům školy. Večerní provoz v tělocvičnách je do odvolání přerušen.

11.03.2020

během trvání mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví ČR se školní soutěže nekonají

Celý článek

Významní absolventi

P. Angelik František Fišer, OP

P. Angelik František Fišer, OP (4. 2. 1926-1. 2. 1983), teolog, historik, překladatel Bible, tramp s přezdívkou Rancher a zakladatel RANCHE 7D na úpatí Jedlové v Lužických horách, absolvoval v roce 1948.

Anketa

 
Jak jste spokojeni s rozvrhem?
Paráda! 8 %
Vcelku dobré 21 %
Nic moc... 15 %
Hrůza! 55 %
Celkový počet hlasů: 491
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Ratifikace smlouvy o Panamském průplavu

17. březen 1903

Ratifikací Hayovy-Herránovy smlouvy v americkém Senátu skončilo období právní nejistoty o osudu Panamského průplavu.

Nejčtenější

05.03.2020

Letošní školní přehlídka Středoškolské odborné činnosti představí 40 prací našich studentů a bude se konat v úterý 10. března 2020. Protože někteří sočkaři v tento den nemohou být ve škole, budou své práce obhajovat už v předtermínu v pátek 6. března 2020 5. a 6. vyučovací hodinu v učebně č. 7. Které obory a práce byly do předtermínu zařazeny?

celý článek
08.03.2020

Oficiální termín letošní školní přehlídky Středoškolské odborné činnosti na naší škole připadl na úterý 10. března 2020. Více než 30 studentských prací z téměř všech soutěžních oborů SOČ se představí ve dvou učebnách před hodnotící komisí složenou z členů profesorského sboru. Náročný celodenní program bude zahájen v 8.00 hodin v učebně č. 77 projevy pozvaných hostů zastupujících Město Nymburk i Krajský úřad Středočeského kraje.

celý článek
11.03.2020

V úterý 10. března, tj. poslední den před vyhlášením povinné karantény na všech školách, probíhala téměř celý den ve dvou učebnách letošní Školní přehlídka 42. ročníku STŘEDOŠKOLSKÉ ODBORNÉ ČINNOSTI. Již proběhla i videoobhajoba Terezy Ševčíkové v náhradním termínu kvůli její nemoci v minulém týdnu. A její práce také postupuje! V tomto článku přinášíme souhrnné výsledky ŠK SOČ 2020.

celý článek
 
Sókratés: Kdo chce pohnout světem, musí se nejdříve pohnout sám.