Název projektu:                      Spoluprací k profesionalitě

Registrační číslo projektu:         CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_010/0000516  

Žadatel projektu:                    Společnost pro kvalitu školy, z. s.

Partneři projektu:                    Vysočina Education, p. o.

Krajské centrum dalšího profesního vzdělávání a Centrum uznávání a celoživotního učení Zlínského kraje, o.p.s.

Datum zahájení projektu:          1. 10. 2016

Datum ukončení projektu:         30. 9. 2020

www stránky projektu:             http://www.kvalitaskoly.cz/?q=node/405

 

Anotace projektu:

Projekt Spoluprací k profesionalitě je zaměřen na budování kapacit pro kolegiální podporu v zapojených 45 školách základních a středních Moravskoslezského, Středočeského, Zlínského kraje a Kraje Vysočina. Jednotlivé projektové aktivity jsou naplánovány tak, aby jejich prostřednictvím byly podpořeny specifické profesní kompetence vedoucích i pedagogických pracovníků zapojených škol k tomu, aby společně dosáhli cílů, které si v daném časovém období naplánují dle svých individuálních potřeb a potřeb škol. Zejména se jedná o kompetence pro poskytování kolegiální podpory v oblasti individualizace výuky, formativního hodnocení žáků a pedagogů a interního mentoringu. Zároveň budeme v rámci projektu dbát na to, aby účastníci tyto dovednosti ihned využívali v praxi a tento svůj osobnostní a profesní rozvoj dokumentovali ve svých profesních portfolií.

Strategické cíle projektu

  • podpora rovného přístupu ke kvalitnímu primárnímu vzdělávání prostřednictvím rozvoje škol
  • zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích prostřednictvím rozvoje profesních dovedností pedagogů (především KA2, KA3)
  • rozvoj dovedností pro kolegiální podporu (KA2 a KA3) a interní mentoring (KA 4 a KA5)
  • podpora osobnostního i profesního rozvoje vedoucích pracovníků škol (KA2)
  • podpora osobnostního i profesního rozvoje pedagogických pracovníků škol (KA3 - KA5)
  • podpora fungování škol jakožto učících se organizací, které díky dovednostem pedagogů v poskytování kolegiální podpory v maximální míře využívající ke svému rozvoji vnitřní zdroje (KA2 a KA3)
  • podpora zavádění interního mentoringu ve školách jakožto prostředku zvyšování kvality práce pedagogů, a tím kvality vzdělávání (KA3 – KA5)
  • rozvoj dovedností pedagogů v oblasti poskytování kolegiální podpory (KA2 – KA5)
  • podpora sebereflexe pedagogů a rozvoj dovedností pro ni potřebných (KA2 – KA5)

 

Strategické cíle pro zapojené školy

  • zlepšení kvality výuky (KA3)
  • zavedení systému formativního hodnocení pedagogů (KA2)
  • rozvoj dovedností pedagogů pro kolegiální podporu (KA2 a KA3) a interní mentoring (KA4 a KA5)
  • budování kapacit pro trvalý rozvoj a využití vnitřních i vnějších zdrojů (KA2 - KA5)
  • podpora zavedení kolegiální podpory a interního mentoringu (KA3 - KA5))
  • systematický rozvoj pedagogů v oblasti individualizace výuky a formativního hodnocení žáků – v rámci projektu budou dle kompetenčního modelu stanoveny konkrétní cíle, které budou školy v průběhu projektu postupně naplňovat – např. škola má sestavena pravidla hodnocení žáků, která dodržují všichni pedagogičtí pracovníci školy (KA3)

Klíčové aktivity:

KA1 - Řízení projektu

KA2 – Podpora a příprava vedoucích pracovníků škol v zavádění kolegiální podpory, interního mentoringu a formativního hodnocení pedagogů

KA3 – Podpora pedagogických pracovníků škol v zavádění kolegiální podpory v oblasti individualizace výuky a formativního hodnocení žáků

KA4 – Rozvoj dovedností pro kolegiální podporu – podpora interních mentorů – juniorů

KA5 – Rozvoj dovedností pro kolegiální podporu – podpora interních mentorů - seniorů

Aktuální informace

21.06.2022

Vážení učitelé a milí studenti!

27. června v naší škole se bude konat "Den slovanských kultur".

Budete mít možnost ochutnat tradiční rusko-ukrajinské jídlo, například: pelmeně, jablkový piroh a další zajímavé chuťovky.

Odložte na chvíli mobil a zahrajme si hry! Pamatujete si, jak se hrají "Lodě" nebo "Dáma"?  Umíte napodobit zvířata? Poměřte své schopnosti v týmových hrách! Ať vyhraje nejsilnější a nejchytřejší! 

Vzhledem ke zhoršení ekologické situace, prosím vezměte s sebou své talíře a kelímky. Ať tolik neplýtváme jednorázovým nádobím.

Těšíme se na vás a přejeme hezkou zábavu!

21.06.2022

v pondělí 27/6 organizuje studentský parlament od 7:30 do 10:30 hod burzu učebnic ve vestibulu školy.

02.06.2022

Ke dni 31. 5. je odevzdáno 60 zápisových lístků do osmiletého studia a 30 zápisových lístků do čtyřletého studia. Odvolání, kterým nebylo možné vyhovět v rámci odvolání jsou odeslána na KÚ StK.

Významní absolventi

Absolvoval v roce 1948.

Narodil se 21. 9. 1929. Státní reálné gymnázium v Nymburce navštěvoval v letech 1940 až 1948. Jisté literární sklony projevoval již na gymnáziu – vydal třídní časopis TERMIT.

 

 

Anketa

 
Motto školního roku 2021-22
1. Albert Schweitzer 23 %
2. Karen Lamb 12 %
3. Thomas Alva Edison 3 %
4. Gabriel Laub 6 %
5. Kryštof Kolumbus 56 %
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Hayova-Varillova smlouva

18. listopad 1903

Spojené státy a Panama uzavřely Hayovu-Varillovu smlouvu, který zaručila USA všechna práva ke stavbě, provozu a ochraně průplavu.

Nejčtenější

27.05.2022

Letošní bronzovo-stříbrná ceremonie se konala v nádherných prostorách galerie GASK v Kutné Hoře. Na desátou hodinu dopolední, tedy čas, kdy ceremonie začínala, jsme se někteří dopravili vlakem, jiní po vlastní ose a v doprovodu rodičů. Pak už jsme se jen zaregistrovali u vchodu a mohli vstoupit do sálu s již připravenými židlemi, mikrofony. Ale především  s bronzovými a stříbrnými odznaky i certifikáty, které zde na nás už čekaly.

 

celý článek
02.06.2022

Ekokurz 4KA 2022

V ranních hodinách 30. 5. 2022 jsme vlakem vyrazili z nymburského hlavního nádraží do Blanska, odkud jsme soukromým autobusem dojeli do Krásenska na Rychtu, kde jsme se ubytovali. Ještě téhož dne jsme podstoupili zkoušku ohněm, respektive vodou, v té jsme lovili bezobratlé živočichy. Následující den jsme strávili na kolech. Cílem byl Ostrov nad Macochou, vzdálený pouze 7 kilometrů, ale cestou jsme udělali několik zastávek, a tak nám výlet zabral téměř celý den. V Ostrově jsme obdrželi mapu, pomocí které jsme se orientovali při dobrodružné hře. Středu jsme zasvětili pozorování ptáků, hmyzu, pavoukovců, kroužkovců… zkrátka ornitologii a entomologii. Odpoledne jsme věnovali debatování o enviproblémech. Poslední den jsme připravovali závěrečný projekt a bádali v přírodě. Celým programem nás provázela hra Evoluce, jejímž posledním kolem jsme zakončili náš program na Rychtě. Za 4KA děkujeme pí. Weissové a pí. Bursové i lektorům z Krásenska za úžasně připravený program.

Anna Andrejsová, Alice Škochová a Filip Slabý

celý článek
04.06.2022

V týdnu od 30. května do 3. června se studenti biologického semináře třetího ročníku zúčastnili ekologického kurzu. Kurz probíhal formou různých aktivit, které se uskutečnily především v okolí Nymburka. Jak konkrétně si můžete přečíst v následujícím reportu.

celý článek
 
Kryštof Kolumbus - Nikdy nepřekonáš oceán, když se budeš bát, že ztratíš břeh z dohledu