logo 

Oblast podpory 7.1.5 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách

Rozvoj Gymnázia Nymburk

Doba realizace:          srpen 2012 – červenec 2014 

Hodnota projektu:    1 710 381,00 Kč

Základní cíle projektu:

  • prostřednictvím nových metod, nástrojů a inovativních učebních materiálů docílit zlepšení stavu vzdělávání na škole
  • formou individualizace výuky realizovanou dělením hodin zkvalitnit a zefektivnit výuku matematiky, českého jazyka a ICT
  • podporovat činnosti související s integrací digitálních technologií do vyučovacího procesu a do celkové činnosti školy
  • vzděláváním v oblasti mentoringu zvýšit spolupráci učitelů a zlepšit tím jejich pedagogické a didaktické kompetence
  • vytvořit podmínky pro rozvoj znalostí a dovedností učitelů i žáků v oblasti finanční gramotnosti

Klíčové aktivity:

  • Individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje čtenářské a informační gramotnosti žáků středních škol
  • Individualizace výuky prostřednictvím digitálních technologií
  • Individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje matematické gramotnosti žáků středních škol.
  • Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
  • Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti
  • Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji finanční gramotnosti žáků středních škol
  • Podpora kvality výuky ve třídě - externí mentoring
  • Podpora kvality výuky ve třídě prostřednictvím vzájemné podpory učitelů - mentoring
  • Vzdělávání pedagogických pracovníků v mentoringu

Díky tomuto projektu škola získá nemalé prostředky na školení v oblasti finanční gramotnosti a mentoringu, mzdové prostředky pro tvůrce digitálních učebních materiálů a vylepší si materiální vybavení. Produkty projektu budou tvořit sady vzdělávacích materiálů pro ucelené tematické oblasti, proškolení pedagogičtí pracovníci a odučené hodiny podporující individualizaci výuky. 

Aktuální informace

13.09.2022

úterý 4/10 od 17:00 hod:

1PA - č. 7 - přízemí vlevo
1PB - č. 2 - přízemí vlevo
1A - č. 6 - přízemí vlevo

Významní absolventi

Ing. Jan Eisner

Ing. Jan Eisner (11. 4. 1911-23. 7. 1943), komunista, interbrigadista ve španělské občanské válce, popravený v Osvětimi, maturoval v roce 1929.

Anketa

 
Motto školního roku 2022-23
Cornell Woolrich 16 %
Wayne Gretzky 16 %
Milton Berle 9 %
John Schaar 39 %
Napoleon Hill 19 %
Celkový počet hlasů: 237
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Zemřel papež

20. července 1903

V Římě zemřel ve věku 93 let na zápal plic papež Lev XIII. 

Nejčtenější

12.09.2022

V pátek 2.září se naše třída 1A vydala na adaptační kurz spolu s panem profesorem Machurkou a paní profesorkou Hornovou. Jely s námi také dvě dívky z oktávy, Kateřina a Vanda, které se v průběhu celého kurzu staraly o náš večerní program.

 

celý článek
01.09.2022

Projektu Otevřená věda 2022, pořádaného Akademií věd České republiky, se účastní opět několik studentků a studentek našeho gymmnázia. Často se studenti aktivit souvisejích s projektem účastní i během prázdnin. Luděk Melich ze 3.A dokázal svoji stáž rozpracovat velmi intenzivně v prvním pololetí roku 2022 a podařilo se mu zúčastnit se v červenci s jeho projektem mezinárodní konference ve skotském Edinburghu.

V následujícím článku popsal, jaké téma si v Otevřené vědě zvolil a jaké dojmy z konference si přivezl.

celý článek
01.09.2022

 

 

John Schaar  

Budoucnost není místo kam jdeme, ale které vytváříme.

 

 

 

 

Motto školního roku je v souladu s dlouhodobou vizí školy. Chceme být školou, z níž odcházejí odpovědní mladí lidé připravení po všech stránkách na to, že budoucnost vlastní i budoucnost společnosti je v jejich rukou. Mladí lidé, kteří si jsou vědomi, že bez aktivního přístupu, stálého vzdělávání, odvahy a pevných morálních zásad nebudou schopni budoucnost tvořit a stanou se jen pasivními prvky budoucího světa.

 

Nám učitelům motto opět připomíná, co je naší úlohou v přípravě žáků, které formujeme v jejich nejdůležitějším věku od 11 do 19 let. Připomíná nám naši odpovědnost. Současně nás nepřímo vybízí k využívání všech prostředků a všech možností, abychom v naší vzdělávací práci uspěli. 

 

Žákům motto sděluje, že svou budoucnost mají skutečně ve svých rukou. Čím dříve si to uvědomí, tím dříve budou schopni její podobu ovlivňovat. Vybízí je k aktivitě, k činorodosti, k promýšlení svých činů… Sděluje jim, že bez nasazení a bez vlastního přičinění budoucnost vytvářet nelze.

 

celý článek
 
John Schaar - Budoucnost není místo kam jdeme, ale které vytváříme.