Adaptační kurz 1PB

Prima B letos předběhla primu A a vydala se na adaptační kurz (11. 9 - 15. 9) do Rokytnice jako první. Na programu byly každodenní túry či exkurze, výuka HV a VV a večerní program plný seznamovacích a jiných her...toť pár slov na úvod a teď už si přečtěte dojmy našich studentů a prohlédněte si fotky!

" V úterý jsme byli na celodenním výletě u pramene Labe. Moje nohy nebyly dvakrát šťastné, ale hlava si odpočinula. Výhled byl krásný a počasí úžasné. Také jsme navštívili Muzeum zapadlých vlastenců a Harrachovské sklárny. Dnes je již pátek a po obědě odjíždíme, ale já se budu těšit na další setkání s Krkonošským krajem a dalsí zážitky se spolužáky. Vzpomínky tu ve zdech zůstanou...Vím, vynechala jsem první den. Jen jsme vybalovali a seznamovali se a byli jsme na Dvoračkách. Tak to asi stačí, ne? Takže doufám, že si to tu 1PA užije a budou mít taky nové zážitky."

- Bára Havlasová

"Náš adapťák začal velmi příjemným uvítáním. Nejdřív jsme se 2 hodiny nudili v autobuse a pak jsme táhli krosny větší a těžší než jsme my do konce k chatě. Když už jsme se konečně ubytovali, chtěla jsem si dát telefon na nabíječku a on mi zapadl za skříň a nešel vytáhnout. Tenhle zážitek hodnotím pozitivně - adapťák jsem si mnohem víc užila...Pokoje jsou hezké, líbí se mi. Po cestě mi vyhládlo, ale když jsem se podívala na těch asi 240 metrů do kopce, které vedou k jídelně, hlad už jsem neměla...Výlety jsou super! Pomohly nám se víc poznat a spolu s hrama, který jsme hráli...no prostě skvělý. Vaří tam dobře a na snídani je velký výběr.....Mně osobně se adapťák líbil a kdybych mohla, pojedu na něj zase."

- Kristýna Peroutková

A pár veršů na závěr ....

"Jen těžko najdeš slova jak o tom vyprávět,
vzpomínka tíží mysl a chce se domů zpět.

Tam za horama vdáli, kde tahle zatracená je zem,
tam zdávaly se nám sny vonící domovem.

Papírové loďky prohání vítr z hor,
a s nimi naše příčetnost vyplouvá za obzor."

- Dominik Šíma

Zobrazeno: 1170x

Aktuální informace

24.04.2024

Beseda s absolventkou školy proběhne v Městské knihovně Nymburk 6. 6. 2024 od 17.30 hodin.

21.04.2024

se konají v pondělí 29/4:

-17:30-18:00 hod
schůzky v učebnách
-18:00-19:30 hod
29.10.2023

Ředitel školy zveřejňuje výroční zprávu o činnosti školy za školní rok 2022-2023

Významní absolventi

Absolvoval v roce 1950.

Narodil se 7. 3. 1931 v Nymburce. Je jedním z nejslavnějších hráčů české basketbalové historie.

Anketa

Albert Einstein 12 %
Celkový počet hlasů: 216
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Atentát v Soluni

29. duben 1903

Bulharští atentátníci zničili bombovou náloží soluňskou filiálku Otomanské banky.

Nejčtenější

13.04.2024

Ve středu 10. dubna jsme ve složení Honza Kopeček (6XB), Anna Hířová, Štěpán Soulek a Mikuláš Vodenka (5QB) brzy ráno vyrazili do Prahy na VŠCHT na krajské kolo chemické olympiády kategorie C.

celý článek
10.04.2024

V pondělí 8.4. se konal tradiční florbalový turnaj pro žáky vyššího gymnázia. Celkem dvanáct týmu bylo rozděleno do tří skupin po čtyřech. Tam se utkal každý s každým, do čtvrtfinále postupovalo 8 nejlepších týmů. K vidění bylo velké množství vyrovnaných zápasů, některé týmy příjemně překvapily, jiné naopak nečekaně zklamaly.

14.04.2024

I v letošním školním roce nejsou naši francouzštináři ochuzeni o spolupráci s partnerskou školou v burgundském Louhans. Na podzim jsme na návštěvu vyrazili my a v týdnu od 7. do 12. dubna jsme si role vyměnili a naše škola hostila skupinu 16 francouzských studentů.

celý článek

Oscar Wilde - Buď sám sebou. Všichni ostatní už jsou zabraní.