Adapťák 1PA

5. 9 se naši primáni vydali na adaptační kurz do Rokytnice, kde je nejdříve čekala "krutá cesta z parkoviště", marné hledání wi-fi na chatě, bolavé nožky a VEČERKA!!! Ale nenechali se odradit a nakonec si to pořádně užili a někomu se ani nechtělo domů...

"Když jsme v pondělí přijeli, hned jsem se zamyslela, jestli bych se nehodila marod. V úterý se ale můj názor změnil, protože jsme navštívili muzeum. Ve středu byl celodenní výlet, ale 19 km uběhlo jako voda. Ve čtvrtek jsem si vzpomněla, že v pátek odjíždíme, náladu mi ale napravil výlet do sklárny. Jen škoda, že tu nemůžeme být déle." - Áďa

Zajímavé informace (-Vendy)
1) na celodenním výletu jsem zjistila, že se bojím výšek
2) celou dobu jsme se smáli Vojtovým vtipům - a nikdo jiný.
3) Učitelky byly hrozně milé
4) Eliška a Terka (lektorky) vymýšlely skvělé hry.
5) Když kuchařce řeknete "stačí", dá vám ještě jednu naběračku

Začátek každého dne je ráno. Vzbudila mě služba v 7:30? NE!!! Vzbudil mě budíček v 6:40. Všechno jídlo bylo dobré. Letošní pokojový bůh byl krteček v autíčku, kterého si koupil Štěpán v muzeu. Za mě nejlepší byly večerní programy a pondělní asi 7, 4 km procházka v dešti. Minusy: Na rozcestí stojí: Pramen Labe - 2 km. NE! Vždy se najde cesta, jak si to zdelšit...Jinak byl adapťák fakt super! Výuka a dokonce i náš pokoj byli v pohodě. Nejlepší věc: házení modelů s vajíčkem z okna.. - Honza

Na adaptační kurz jsme se třídou vyrazili 5. 9. Jakmile jsme přijeli, začala jsem hledat wi-fi (nenašla jsem ji). Vyráželi jsme na super výlety a exkurze. Program byl skvělý a lektorky i paní profesorky byly super. Moc se mi domů nechtělo a už se těším, až pojedeme na chatu znovu!!! - Zita

1. den - Krutá cesta z parkoviště a pak expedice na Dvoračky (- 1/2 peněz)...cestou jsme se vysprchovali
2. den - výlet do Pasek nad Jizerou (Památník zapadlých vlastenců)
3. den - celodeňák k prameni Labe a pak házení vajíček (NEZKOUŠEJTE DOMA!!!) - Kraken 11 úspěšně přistál.
4. den - exkurze do sklárny v Harrachově
5. Zazvonil zvonec a pohádky je konec.
- Fantomas
Zobrazeno: 2340x

Aktuální informace

31.01.2024

Ředitel školy zveřejňuje 31.1. kritéria přijetí na školní rok 2024-25 do 1. ročníku:

Celý článek
24.11.2023

MŠMT spustilo informační portál k přijímacímu řízení na SŠ.

29.10.2023

Ředitel školy zveřejňuje výroční zprávu o činnosti školy za školní rok 2022-2023

Významní absolventi

Absolvoval v roce 1956.

Narodil se 23.1 1939. Absolvoval Fakultu strojního inženýrství ČVUT v Praze. Během studia byl pedagogickým asistentem.

Anketa

Albert Einstein 12 %
Celkový počet hlasů: 216
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Anthracite Coal Commission Report

22. březen 1903

Theodore Roosevelt přikázal zveřejnit Anthracite Coal Commission Report,

Nejčtenější

28.02.2024

FOTOGALERIE Z BESEDY (Z FB MĚSTSKÉ KNIHOVNY)

Na letošní třetí alumni besedu jsme přizvali absolventa gymnázia z roku 1994. Je jím Mgr. Pavel Snítilý, archeolog a zástupce ředitele Městského muzea v Čelákovicích. V nymburské knihovně ve čtvrtek 29. února 2024 nám od 17.30 hodin popíše mj. moderní archeologické metody v besedě nazvané: Archeologie pod vaším domem?

celý článek
15.03.2024

V úterý 19. 3. 2024 se koná od 11:45 Školní kolo 46. ročníku SOČ. Slavnostní zahájení za přítomnosti vedení města a vedení školy bude v učebně č. 77. Níže se dozvíte, kdo ze soutěžících a na jaké téma práci SOČ psal, jak to bude se zkrácením výuky a co je třeba udělat, pokud se na konkrétní obhajobu chce někdo přijít podívat.

12.03.2024

Sekunda B vyjela na lyžák netradičně ve čtvrtek 7. 3. 2024 Po přijetí na chatu jsme začali vybalovat. Pak se hráli už jen hry.  A šlo se na večeři. V pátek díky nedostatku sněhu jsme museli vyjít až na Dvoračky a tam jsme celý den lyžovali. Bylo hezké počasí a tak jsme si to všichni užili.  Kvůli ztíženým podmínkám se posunul i oběd.

celý článek

Oscar Wilde - Buď sám sebou. Všichni ostatní už jsou zabraní.