Adapťák 1PA

Adapťák 1PA
5. 9 se naši primáni vydali na adaptační kurz do Rokytnice, kde je nejdříve čekala "krutá cesta z parkoviště", marné hledání wi-fi na chatě, bolavé nožky a VEČERKA!!! Ale nenechali se odradit a nakonec si to pořádně užili a někomu se ani nechtělo domů...

 

"Když jsme v pondělí přijeli, hned jsem se zamyslela, jestli bych se nehodila marod. V úterý se ale můj názor změnil, protože jsme navštívili muzeum. Ve středu byl celodenní výlet, ale 19 km uběhlo jako voda. Ve čtvrtek jsem si vzpomněla, že v pátek odjíždíme, náladu mi ale napravil výlet do sklárny. Jen škoda, že tu nemůžeme být déle." - Áďa

 
Zajímavé informace (-Vendy)
1) na celodenním výletu jsem zjistila, že se bojím výšek
2) celou dobu jsme se smáli Vojtovým vtipům - a nikdo jiný.
3) Učitelky byly hrozně milé
4) Eliška a Terka (lektorky) vymýšlely skvělé hry.
5) Když kuchařce řeknete "stačí", dá vám ještě jednu naběračku
 
 

Začátek každého dne je ráno. Vzbudila mě služba v 7:30? NE!!! Vzbudil mě budíček v 6:40. Všechno jídlo bylo dobré. Letošní pokojový bůh byl krteček v autíčku, kterého si koupil Štěpán v muzeu. Za mě nejlepší byly večerní programy a pondělní asi 7, 4 km procházka v dešti. Minusy: Na rozcestí stojí: Pramen Labe - 2 km. NE! Vždy se najde cesta, jak si to zdelšit...Jinak byl adapťák fakt super! Výuka a dokonce i náš pokoj byli v pohodě. Nejlepší věc: házení modelů s vajíčkem z okna.. - Honza

 

Na adaptační kurz jsme se třídou vyrazili 5. 9. Jakmile jsme přijeli, začala jsem hledat wi-fi (nenašla jsem ji). Vyráželi jsme na super výlety a exkurze. Program byl skvělý a lektorky i paní profesorky byly super. Moc se mi domů nechtělo a už se těším, až pojedeme na chatu znovu!!! - Zita

 

1. den - Krutá cesta z parkoviště a pak expedice na Dvoračky (- 1/2 peněz)...cestou jsme se vysprchovali
2. den - výlet do Pasek nad Jizerou (Památník zapadlých vlastenců)
3. den - celodeňák k prameni Labe a pak házení vajíček (NEZKOUŠEJTE DOMA!!!) - Kraken 11 úspěšně přistál.
4. den - exkurze do sklárny v Harrachově
5. Zazvonil zvonec a pohádky je konec.
- Fantomas
Zobrazeno: 334x

Aktuální informace

13.09.2022

úterý 4/10 od 17:00 hod:

1PA - č. 7 - přízemí vlevo
1PB - č. 2 - přízemí vlevo
1A - č. 6 - přízemí vlevo

Významní absolventi

Absolvoval v roce 1956.

Narodil se 23.1 1939. Absolvoval Fakultu strojního inženýrství ČVUT v Praze. Během studia byl pedagogickým asistentem.

Anketa

 
Motto školního roku 2022-23
Cornell Woolrich 16 %
Wayne Gretzky 16 %
Milton Berle 9 %
John Schaar 39 %
Napoleon Hill 19 %
Celkový počet hlasů: 237
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Rooseveltův projev

2. duben 1903

Americký prezident Theodore Roosevelt přednesl v Chicagu projev, jímž potvrdil, že Monroeova doktrína je stále základem americké zahraniční politiky. 

Nejčtenější

12.09.2022

V pátek 2.září se naše třída 1A vydala na adaptační kurz spolu s panem profesorem Machurkou a paní profesorkou Hornovou. Jely s námi také dvě dívky z oktávy, Kateřina a Vanda, které se v průběhu celého kurzu staraly o náš večerní program.

 

celý článek
01.09.2022

Projektu Otevřená věda 2022, pořádaného Akademií věd České republiky, se účastní opět několik studentků a studentek našeho gymmnázia. Často se studenti aktivit souvisejích s projektem účastní i během prázdnin. Luděk Melich ze 3.A dokázal svoji stáž rozpracovat velmi intenzivně v prvním pololetí roku 2022 a podařilo se mu zúčastnit se v červenci s jeho projektem mezinárodní konference ve skotském Edinburghu.

V následujícím článku popsal, jaké téma si v Otevřené vědě zvolil a jaké dojmy z konference si přivezl.

celý článek
01.09.2022

 

 

John Schaar  

Budoucnost není místo kam jdeme, ale které vytváříme.

 

 

 

 

Motto školního roku je v souladu s dlouhodobou vizí školy. Chceme být školou, z níž odcházejí odpovědní mladí lidé připravení po všech stránkách na to, že budoucnost vlastní i budoucnost společnosti je v jejich rukou. Mladí lidé, kteří si jsou vědomi, že bez aktivního přístupu, stálého vzdělávání, odvahy a pevných morálních zásad nebudou schopni budoucnost tvořit a stanou se jen pasivními prvky budoucího světa.

 

Nám učitelům motto opět připomíná, co je naší úlohou v přípravě žáků, které formujeme v jejich nejdůležitějším věku od 11 do 19 let. Připomíná nám naši odpovědnost. Současně nás nepřímo vybízí k využívání všech prostředků a všech možností, abychom v naší vzdělávací práci uspěli. 

 

Žákům motto sděluje, že svou budoucnost mají skutečně ve svých rukou. Čím dříve si to uvědomí, tím dříve budou schopni její podobu ovlivňovat. Vybízí je k aktivitě, k činorodosti, k promýšlení svých činů… Sděluje jim, že bez nasazení a bez vlastního přičinění budoucnost vytvářet nelze.

 

celý článek
 
John Schaar - Budoucnost není místo kam jdeme, ale které vytváříme.