Prima B na adaptačním kurzu

Je již dlouholetým zvykem, že hned na začátku školního roku vyjíždí nově nastupující třídy na adaptační kurzy na chaty v Rokytnici. Jako druhá třída v pořadí vyrazila v pátek 8. 9. prima B. A že to byl pro Primu prima pobyt, se můžete přesvědčit v následující zprávě…

1. den jsme přijeli do Rokytnice a vyšli s krosnami k chatě. Po obědě jsme šli na Dvoračky, kde jsme se posilnili palačinkami se zmrzlinou a lívanečky s borůvkami.

2. den jsme jeli autobusem do Vysokého nad Jizerou. Tam jsme šli do muzea a zpátky jsme šli 16 km pěšky.

3. den jsme šli na výtvarku do jídelny, protože pršelo a nedalo se jít ven. Odpoledne se ale počasí umoudřilo a šli jsme do Františkova do Starého kravína, kde byla výstava starých strojů.

4. den jsme autobusem dojeli do Harrachova, kde jsme šli na prohlídku skláren. Pak jsme si koupili nějaké drobnůstky v obchůdku. Zpátky jsme se kousek svezli lanovkou, ale stejně jsme si to museli dojít pěšky.

Moc jsme si to užili.     (Eliška)

Výsledkem pětidenního pobytu jsou výtvarné práce, složené texty k melodiím známých písniček, téměř 50 nachozených kilometrů a hlavně opravdu prima parta…

(Agáta) Adapťák byl super. Jsem ráda, že jsem v téhle třídě.

(Fili) Jídlo super. Hry super. Túry fajn – moc dlouhéJ. Přístup super.

(Matěj) Účel to splnilo, seznámil jsem se se všemi, ale výlety by mohly být o trochu delšíJ

(Barča) Výlety byly možná ze začátku moc trochu dlouhé, ale když jsme se pak rozchodili, tak už to šlo.

(Fanda) Moc se mi tu líbilo. Hry, túry, hlavně ta sklárna. Moc pěknéJ

(Terka) Podle mě jsem se dostala do super třídy.

(Štěpán) Snídaně dobrá. Večeře taky. A oběd taky. Hry dobré. Pobyt taky. Znám všechny. J

(Míša) Bylo to super. Škoda, že už jedeme domů. Bylo to úžasný.

(Ondra) Jídelna byla sice do kopce, ale jídlo bylo super. Poznal jsem tu nové lidi a to je super.

(Míra) Dvoračky: super fotky a houbyJ. Za mě ****

Aktuální informace

24.04.2024

Beseda s absolventkou školy proběhne v Městské knihovně Nymburk 6. 6. 2024 od 17.30 hodin.

21.04.2024

se konají v pondělí 29/4:

-17:30-18:00 hod
schůzky v učebnách
-18:00-19:30 hod
29.10.2023

Ředitel školy zveřejňuje výroční zprávu o činnosti školy za školní rok 2022-2023

Významní absolventi

Absolvoval v roce 1951.

Narozen 1. 1. 1933. Vystudoval České vysoké učení technické v Praze (Elektrotechnickou fakultu) a v roce 1956 nastoupil do Astronomického ústavu ČSAV v Ondřejově,

Anketa

Albert Einstein 12 %
Celkový počet hlasů: 216
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Zemřel papež

20. července 1903

V Římě zemřel ve věku 93 let na zápal plic papež Lev XIII.

Nejčtenější

26.03.2024

Nymburští debatéři Luisa Anna Hofmanová (7MA), Sofie Fukalová (7MA), Tadeáš Brablc (8OB) a trenér Matěj Piller se poslední víkend před Velikonocemi vydali do České Třebové, kde se zúčastnili posledního turnaje Debatní ligy v této sezóně. Akce se uskutečnila v prostorech Střední školy technické a dopravní Gustava Habrmana.

celý článek
13.04.2024

Ve středu 10. dubna jsme ve složení Honza Kopeček (6XB), Anna Hířová, Štěpán Soulek a Mikuláš Vodenka (5QB) brzy ráno vyrazili do Prahy na VŠCHT na krajské kolo chemické olympiády kategorie C.

10.04.2024

V pondělí 8.4. se konal tradiční florbalový turnaj pro žáky vyššího gymnázia. Celkem dvanáct týmu bylo rozděleno do tří skupin po čtyřech. Tam se utkal každý s každým, do čtvrtfinále postupovalo 8 nejlepších týmů. K vidění bylo velké množství vyrovnaných zápasů, některé týmy příjemně překvapily, jiné naopak nečekaně zklamaly.

celý článek

Oscar Wilde - Buď sám sebou. Všichni ostatní už jsou zabraní.