Konverzační soutěž ve FRJ - republikové finále
Studenti Zita Kubartová (2SA), Veronika Pilařová (3TA) a Louisa-Anna Hofmanová (7MA) reprezentují školu v republikovém finále Konverzační soutěže ve FRJ na Francouzském institutu v Praze.
Studenti Zita Kubartová (2SA), Veronika Pilařová (3TA) a Louisa-Anna Hofmanová (7MA) reprezentují školu v republikovém finále Konverzační soutěže ve FRJ na Francouzském institutu v Praze.
Pro školní rok 2025-2026 hledáme nové učitele těchto aprobací:
v libovolné kombinaci, případně i jednooborově.
Rada školy dne 25. 10. schválila výroční zprávu o činnosti školy za rok 2023 - 2024.
prof. RNDr. Libor Pátý, CSc. (23. 7. 1929-11. 1. 2021), zakladatel oboru vakuové fyziky v Československu, vysokoškolský pedagog, spoluzakladatel Občanského fóra, náměstek ministra školství, od roku 2003 čestný absolvent nymburského gymnázia (v posledním ročníku byl 21. 2. 1948 vyloučen ze studia z politických důvodů)
23. červenec 1903
Zemřel Eduard Weyr (*21. 6. 1852), český matematik.
Sníh. Mlha. Závěje. Tím odstartovaly lyžařskou sezónu třídy 8OB a 4A, které se do Rokytnice nad Jizerou vypravily už na sklonku vánočních prázdnin, aby si užily poslední společný školní pobyt.
Ve školním kole 9. ročníku Geologické olympiády, které se konalo v posledním týdnu před Vánoci online, se náročnými geologickými otázkami prokousalo 11 studentů nymburského Hrabalova gymnázia. 9 jich patřilo do kategorie A ("žáci ZŠ"), dva matadoři z předchozích let nás zastupovali v kategorii B ("středoškoláci"). Do rovněž online okresního kola soutěže na konci ledna 2025 postupují úplně všichni. Zaměření letošního ročníku olympiády je na horniny a vodu.
V průběhu podzimu se členové Klubu moderní historie zapojili do celé řady projektů. O mnohých z nich jsme vás již informovali, ať už se jedná např. o instalaci nových Stolpersteinů v ulicích Nymburka či projekt Převezměte Terezínskou štafetu. Mezi velice zajímavé příležitosti patřily i dva projekty s mezinárodním přesahem, projekt My Hometown a Česko-německé setkání studentů ve Výmaru. Pojďme si tedy nyní připomenout právě tyto dvě aktivity...