ADAPTAČNÍ KURZ 1.PB

Dne 14. 9. 2015 jela 1PB ve složení 30 dětí, 3 profesorky - Stránská, Poprová, Haníková a 2 lektoři - Anežka a Michal na adaptační kurz na chatu Gymnázia Nymburk v Rokytnici nad Jizerou. Hned po příjezdu jsme šli asi necelý 1 km do kopce.

Po ubytování nás čekala naše první túra na Huťské vodopády a Dvoračky. Paní kuchařka nám mezitím připravila výbornou rajskou omáčku s knedlíkem. Naši lektoři Anežka a Michal si pro nás připravili týdenní hru s názvem Hunger Games (Hladové Hry). Poté, co nám řekli téma, jsme se rozdělili do týmů po 5-6 členech. V těchto týmech jsme byli celý týden. Blížila se desátá hodina, lektoři ukončili svůj program a my jsme šli spát.

Druhý den v úterý jsme v 7.30 vstali a měli ranní rozcvičku. Za chvíli byla snídaně, ke které jsme měli jako každý den ovesnou kaši. Po snídani byly hodiny výtvarné a hudební výchovy, každá 90 min. Když jsme ukončili hodiny, tak nás po obědě  čekal druhý výlet. Jeli jsme autobusem do Muzea zapadlých vlastenců v Pasekách nad Jizerou. Tam nás čekala exkurze. Potom  jsme šli pěšky asi 7 km zpět na chatu. Po příchodu byla opět výborná večeře, nějaké hry a rovnou spát.

Ve středu v poledne jsme jeli do harrachovské sklárny. Potom jsme šli na lanovku, která nás vyvezla na Čertovu horu. Na hoře jsme hráli hru demonstranti vs. policajti. Občerstvili jsme se borůvkami a vyrazili pěšky zpět na chatu. Dali jsme si večeři a šli spát.

Ve čtvrtek ráno hned po snídani jsme se vydali na celodenní výlet  k prameni Labe. Na Dvoračkách jsme si udělali malou přestávku a zase pokračovali dál. Další přestávka byla u Růženčiny zahrádky. Když jsme došli k Labi, zjistili jsme, že koryto bylo vyschlé. No a tak jsme pokračovali dál. Další zastávka byla u Vosecké boudy, bylo to asi 500 m od Polska, tak kdo chtěl, mohl se tam jít podívat. Kolem páté odpoledne jsme došli zpět  na chatu. Dali si večeři a poté byla diskotéka. Večerka se posunula až na 23:00 hodin. Kdo chtěl, mohl jít spát dříve.

V pátek ráno  jsme měli rozcvičku na téma Hunger Games, měli jsme vyběhnout pahorek a nahoře byly sladkosti, kdo seběhnul první dolů, dostal speciální odměnu. Když doběhl poslední, vydali jsme se na snídani. Po snídani jsme něco pobalili a šli na hudební a výtvarnou výchovu. Potom jsme uklízeli a balili. Šli jsme  ještě na poslední oběd a jeli domů.

Vypracovala: Peková a Šafrová 1PB

Aktuální informace

06.04.2024

Uchazečům, kteří podali přihlášku elektronicky prostřednictvím DIPSY, nejsou pozvánky zasílány poštou. Dostávají je pouze prostřednictvím zaručené komunikace opět v DIPSY.

Jiří Kuhn

30.03.2024

Upozorňujeme rodiče a uchazeče, že v tomto týdnu byly odeslány pozvánky k přijímacím zkouškám takto:

Celý článek
29.10.2023

Ředitel školy zveřejňuje výroční zprávu o činnosti školy za školní rok 2022-2023

Významní absolventi

Absolvoval v roce 1942.

Narodil se 3. 8. 1921 v Nymburce. Sprinter, který začínal v Orlu Nymburk (1940).

Anketa

Albert Einstein 12 %
Celkový počet hlasů: 216
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Venezuelská krize

8. únor 1903

Ve Washingtonu skončila konference věnovaná venezuelské krizi.

Nejčtenější

21.03.2024

Jaké je to být debatním rozhodčím? To si vyzkoušeli členové našeho debatního klubu na krajském kole Debatiády v Děčíně. Pro některé z nich to byla první příležitost rozhodovat soutěžní debaty naostro.

celý článek
19.03.2024

Aktuální mistři České republiky v kategorii U14 Kateřina Kammová a Bruno Topenčík z 3TB byli hlavními tahouny našich šachistů na krajském kole v šachu družstev.

26.03.2024

Nymburští debatéři Luisa Anna Hofmanová (7MA), Sofie Fukalová (7MA), Tadeáš Brablc (8OB) a trenér Matěj Piller se poslední víkend před Velikonocemi vydali do České Třebové, kde se zúčastnili posledního turnaje Debatní ligy v této sezóně. Akce se uskutečnila v prostorech Střední školy technické a dopravní Gustava Habrmana.

celý článek

Oscar Wilde - Buď sám sebou. Všichni ostatní už jsou zabraní.