Střípky z adaptačního kurzu 1PB

I naše třída 1PB, pokračovala v tradici a vyrazila v pondělí 17. 9. na adaptační kurz tradičně do Rokytnice nad Jizerou. Pohodovou náladu během kurzu vystihují i drobné střípky ze zápisků dětí…:

Když jsme vystoupili z autobusu a řekli nám, že jdeme do kopce s těma krosnama 1 km, zhrozila jsem se!… Na první pohled vypadala chata hezky a uvnitř vypadala ještě lépe… (Klára Kubíčková)

…nejvíc se mi líbilo, když jsme byli ve sklárně v Harrachově. Bylo to tam moc hezké a hodně jsme se toho dozvěděli o výrobě skla … a poslední výlet byla cesta na Dvoračky – tam jsem si dala s Karolínou „SMAŽÁK“,  MŇAM! … a ještě musím říct, že jídlo v jídelně bylo strašně dobré, nejlepší bylo knedlo, vepřo, zelo… (Alžběta Galčíková)

…Nejhorší to bylo, když jsem měla dojít první den na chatu – vytáhla jsem si z autobusu kufr a začala stoupat po kamenité cestě… (Tereza Boříková)

Když jsme přijeli, zděsil jsem se – proč mi neřekli, abych si vzal kufr… Taky jsme hrály noční bojovku, která byla moje první. Zpočátku jsem si myslel, že nedojdu ani první část po tmě k jídelně, ale pak jsem to došel všechno… Musím uznat, že to bylo mnohem lepší než škola v přírodě… (Michal Tomschik)

…Nejlepší hra byla noční bojovka ve středu večer – nejúžasnější strašidlo byla Katka (pozn. Horáčková, instruktorka ze 6XB) v roli čarodějnice, co vylítla z křoví před mostem… pár spolužáků ale nevidělo most a vykoupalo se v potoce… (Markéta Fandáková)

…každý den jsme sice chodili na dlouhé túry, ale přesto se mi to líbilo. Prodloužila bych si to, ale nejde to. Už se sem těším na příště… (Natálka Miklasová)

…nejvíc se mi líbila hra „Sardele“, protože se hraje ve tmě a nevíš, kam jdeš, kam padáš, kde necháváš bačkory…

Bylo to tu moc pěkné, hlavně noční bojovka a hry. Dny probíhaly úžasně – vyráběli jsme různé věci na výtvarné výchově, hráli jsme hry, ale ze všeho nejlepší bylo se seznamovat s novými kamarády… byl to vážně pěkný zážitek… (Adéla Götzová)

…ve středu jsme měli mít noční bojovku. Všichni jsme se zděsili, když venku byla úplná tma. Všichni si mysleli, že se ztratí. Ještě horší bylo, že jsme nemohli mít ani baterku. Všichni jsme se ze srandy, někdy beze srandy, navzájem loučili, že už se nikdy neuvidíme a takové blbosti. Když jsem vyšla já, dost jsem se bála, ale nakonec to bylo dobrý… (Bára Parschová)

…adaptační kurz v Rokytnici se povedl. Každý den jsme chodili na výlety a hráli jsme hry… Ve čtvrtek jsme šli na Dvoračky. I když nás bolely nohy, i když to bylo do kopce, všichni to vyšli!... (Aneta Lukavcová)

…nejvíce se mi líbilo, když byla bojovka v noci… v lese dělala Kája (pozn. Karolína Žampová, 8OA) strašidelné zvuky … druhý den jsme se díky Káje skoro všichni naučili její strašidelný hlas jako skřet a celý den jsme spekulovaly o tom, jak to asi dělala. Potom tak mluvil už celý náš pokoj… (Tereza Jeřábková)

…přesně v 21:18 jsem vyrazil na noční bojovku, ale neviděl jsem ani na krok. Říkal jsem si, že Rambo vždy přežije, a tak jsem pokračoval… (Maxmilián Ottomanský)

…další hra, která se mě bavila, byla hra s vajíčky: nejdřív nás rozlosovali do dvojic, potom jsme si svázali jednu nohu k noze toho druhého. Když jsme dostali vyfouknuté vejce, šli jsme lesem podle fáborků a vejce se nesmělo rozbít. Na trati byl navíc pan profesor, který se snažil vejce rozbít… soutěžilo se o čokoládu… (Tereza Skořepová)

…a teď už jen pár slov: moc a moc se mi tady líbilo. Ahoj!!! Karolína Rejmanová

Ze zápisků dětí vybral Marek Raja

Zobrazeno: 7151x

Aktuální informace

29.10.2023

Ředitel školy zveřejňuje výroční zprávu o činnosti školy za školní rok 2022-2023

Významní absolventi

Jiří Teper

Absolvoval v roce 1973.

Narodil se 14. 7. 1954 v Nymburce. Již v průběhu středoškolských studií začíná s pokusy o literární tvorbu.

Anketa

Albert Einstein 12 %
Celkový počet hlasů: 216
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Závod motorových člunů

11. červenec 1903

Konal se první závod motorových člunů na světě na 13,6 km dlouhé trati Royal Cork Yacht Clubu od sídla klubu v Corku do Glamire v Irsku.

Nejčtenější

21.03.2024

Jaké je to být debatním rozhodčím? To si vyzkoušeli členové našeho debatního klubu na krajském kole Debatiády v Děčíně. Pro některé z nich to byla první příležitost rozhodovat soutěžní debaty naostro.

celý článek
26.03.2024

Nymburští debatéři Luisa Anna Hofmanová (7MA), Sofie Fukalová (7MA), Tadeáš Brablc (8OB) a trenér Matěj Piller se poslední víkend před Velikonocemi vydali do České Třebové, kde se zúčastnili posledního turnaje Debatní ligy v této sezóně. Akce se uskutečnila v prostorech Střední školy technické a dopravní Gustava Habrmana.

13.04.2024

Ve středu 10. dubna jsme ve složení Honza Kopeček (6XB), Anna Hířová, Štěpán Soulek a Mikuláš Vodenka (5QB) brzy ráno vyrazili do Prahy na VŠCHT na krajské kolo chemické olympiády kategorie C.

celý článek

Oscar Wilde - Buď sám sebou. Všichni ostatní už jsou zabraní.