Dofebufetík v Senátu ČR

Dofebufetík v Senátu ČR

Ve čtvrtek 31.3.2022 se pod záštitou prvního místopředsedy senátu Jiřího Růžičky konalo Forum neformálního vzdělávání. Součástí fóra byly i čtyři workshopy, které představovaly úspěšné projekty neformálního vzdělávání. Jedním z nich byl i náš Dofebufetík.

Děvčata  ve své dvacetiminutové prezentaci představila práci v Dofebufetíku. Seznámila své posluchače z řad učitelů, ředitelů a koordinátorů DofE působících na různých školách v celé České republice s přípravou a prodejem  jídel. Dále také mluvila o rozdělování a předávání získaných peněz a také  o speciálních akcích, které připravují. 

Vyvrcholením celého programu bylo večerní slavnostní předávání Ceny Lady Luisy Abrahams.

Cena byla předávána ve čtyřech kategoriích, díky projektu Dofebufetík Cenu pro osobnosti mezi vedoucími DofE získala V. Martínková. Cenu ji předávala paní Helena Felix (dcera lady Luisy Abrahams) a pan Jiří Růžička. Děvčatům z Dofebufetíku na závěr celého programu předal  Speciální Cenu Lady Luisy Abrahams pan Jiří Drahoš.

 

Chtěla bych všem děvčatům poděkovat a poblahopřát k zaslouženému ocenění jejich skvělé a záslužné  práce v DofE.

 

 

 

Tereza Holečková, Adéla Drahokoupilová, Eva  Sloupová, Eliška Šafrová, Kačka Pokorná, Péťa Kameníková, Kája Šustrová, Justýna Andrlová, Ema Lojková, Adéla Havlinová

 

fotogalerie

Fórom neformálního vzdělávání

Slavnostní předávání cen lady Luisy Abrahams 2022



Aktuální informace

13.09.2022

úterý 4/10 od 17:00 hod:

1PA - č. 7 - přízemí vlevo
1PB - č. 2 - přízemí vlevo
1A - č. 6 - přízemí vlevo

Významní absolventi

Absolvoval v roce 1923.

Narodil se 15. 2. 1905 v Mostě. Dětství prožil v Lounech. Studoval na reálce v Lounech a Nymburce, kde pracoval jeho otec jako strojvůdce.

Anketa

 
Motto školního roku 2022-23
Cornell Woolrich 16 %
Wayne Gretzky 16 %
Milton Berle 9 %
John Schaar 39 %
Napoleon Hill 19 %
Celkový počet hlasů: 237
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Nový arcibiskup z Canterbury

12. únor 1903

V Canterburské katedrále byl slavnostně uveden do úřadu nový primas anglikánské církve. 

Nejčtenější

12.09.2022

V pátek 2.září se naše třída 1A vydala na adaptační kurz spolu s panem profesorem Machurkou a paní profesorkou Hornovou. Jely s námi také dvě dívky z oktávy, Kateřina a Vanda, které se v průběhu celého kurzu staraly o náš večerní program.

 

celý článek
01.09.2022

Projektu Otevřená věda 2022, pořádaného Akademií věd České republiky, se účastní opět několik studentků a studentek našeho gymmnázia. Často se studenti aktivit souvisejích s projektem účastní i během prázdnin. Luděk Melich ze 3.A dokázal svoji stáž rozpracovat velmi intenzivně v prvním pololetí roku 2022 a podařilo se mu zúčastnit se v červenci s jeho projektem mezinárodní konference ve skotském Edinburghu.

V následujícím článku popsal, jaké téma si v Otevřené vědě zvolil a jaké dojmy z konference si přivezl.

celý článek
01.09.2022

 

 

John Schaar  

Budoucnost není místo kam jdeme, ale které vytváříme.

 

 

 

 

Motto školního roku je v souladu s dlouhodobou vizí školy. Chceme být školou, z níž odcházejí odpovědní mladí lidé připravení po všech stránkách na to, že budoucnost vlastní i budoucnost společnosti je v jejich rukou. Mladí lidé, kteří si jsou vědomi, že bez aktivního přístupu, stálého vzdělávání, odvahy a pevných morálních zásad nebudou schopni budoucnost tvořit a stanou se jen pasivními prvky budoucího světa.

 

Nám učitelům motto opět připomíná, co je naší úlohou v přípravě žáků, které formujeme v jejich nejdůležitějším věku od 11 do 19 let. Připomíná nám naši odpovědnost. Současně nás nepřímo vybízí k využívání všech prostředků a všech možností, abychom v naší vzdělávací práci uspěli. 

 

Žákům motto sděluje, že svou budoucnost mají skutečně ve svých rukou. Čím dříve si to uvědomí, tím dříve budou schopni její podobu ovlivňovat. Vybízí je k aktivitě, k činorodosti, k promýšlení svých činů… Sděluje jim, že bez nasazení a bez vlastního přičinění budoucnost vytvářet nelze.

 

celý článek
 
John Schaar - Budoucnost není místo kam jdeme, ale které vytváříme.