Sociální sítě a digitální stopa

Sociální sítě a digitální stopa

Také máte pocit, že někdy vůbec netušíte, co to naše děti na tom telefonu tvoří, s kým si píší, co sdílí... a máte obavy, aby do něčeho nenaběhly, někomu nenaletěly, případně se nenechaly ovlivňovat k nebezpečným činům? Tak to jsme na tom stejně...

RSG připravilo pro žáky i rodiče našeho gymnázia přednášku, která by nám mohla leccos ujasnit. Pokud máte o tuto problematiku zájem připojujeme pozvánku na akci od předsedkyně RSG paní Prášilové a též stručný obsah přednášky.

Dobrý den vážení rodiče,

dovolte mi, abych Vás jménem RSG pozvala na přednášku společnosti CESNET s názvem: "Digitální stopa" a "Sociální sítě", která se koná v auditoriu ZŠ Komenského 8.9.2016 od 17 hodin. Přednáška je určená pro rodiče a veřejnost, vstup je zdarma (přednášku hradí RSG). Bližší informace o tématech jsou přiloženy v příloze. Věřím, že Vás témata zaujmou, neboť se v prostředí internetu pohybuje většina z nás (o dětech nemluvě :-)) V letošním školním roce se této přednášky se stejným tématem, ale v dopoledním čase, budou účastnit studenti 1A, 5QA a 5QB.

Budu se těšit na hojnou účast a děkuji za šíření pozvánky.

Přeji hezký zbytek prázdnin.

Martina Prášilová, předsedkyně RSG

Aktuální informace

13.09.2022

úterý 4/10 od 17:00 hod:

1PA - č. 7 - přízemí vlevo
1PB - č. 2 - přízemí vlevo
1A - č. 6 - přízemí vlevo

Významní absolventi

Mgr. Lubomír Košťál, Ph.D.

Mgr. Lubomír Košťál, Ph.D., expert v oboru početních neurověd, fyzik, matematik, statistik, vedoucí Oddělení Početních neurověd Fyziologického ústavu AV ČR, v. v. i., laureát prestižní ceny Otto Wichterleho, maturoval na nymburském gymnáziu v roce 1997.

Anketa

 
Motto školního roku 2022-23
Cornell Woolrich 16 %
Wayne Gretzky 16 %
Milton Berle 9 %
John Schaar 39 %
Napoleon Hill 19 %
Celkový počet hlasů: 237
Archiv anket

Svět v roce založení školy

Ritchie: náklady na jihoafrickou válku a čínskou expedici

23. duben 1903

Britský ministr Charles Th. Ritchie zveřejnil spolu s rozpočtem na rok 1903/1904 (143 954 000 liber šterlingů) náklady na jihoafrickou válku a čínskou expedici:

Nejčtenější

12.09.2022

V pátek 2.září se naše třída 1A vydala na adaptační kurz spolu s panem profesorem Machurkou a paní profesorkou Hornovou. Jely s námi také dvě dívky z oktávy, Kateřina a Vanda, které se v průběhu celého kurzu staraly o náš večerní program.

 

celý článek
01.09.2022

Projektu Otevřená věda 2022, pořádaného Akademií věd České republiky, se účastní opět několik studentků a studentek našeho gymmnázia. Často se studenti aktivit souvisejích s projektem účastní i během prázdnin. Luděk Melich ze 3.A dokázal svoji stáž rozpracovat velmi intenzivně v prvním pololetí roku 2022 a podařilo se mu zúčastnit se v červenci s jeho projektem mezinárodní konference ve skotském Edinburghu.

V následujícím článku popsal, jaké téma si v Otevřené vědě zvolil a jaké dojmy z konference si přivezl.

celý článek
01.09.2022

 

 

John Schaar  

Budoucnost není místo kam jdeme, ale které vytváříme.

 

 

 

 

Motto školního roku je v souladu s dlouhodobou vizí školy. Chceme být školou, z níž odcházejí odpovědní mladí lidé připravení po všech stránkách na to, že budoucnost vlastní i budoucnost společnosti je v jejich rukou. Mladí lidé, kteří si jsou vědomi, že bez aktivního přístupu, stálého vzdělávání, odvahy a pevných morálních zásad nebudou schopni budoucnost tvořit a stanou se jen pasivními prvky budoucího světa.

 

Nám učitelům motto opět připomíná, co je naší úlohou v přípravě žáků, které formujeme v jejich nejdůležitějším věku od 11 do 19 let. Připomíná nám naši odpovědnost. Současně nás nepřímo vybízí k využívání všech prostředků a všech možností, abychom v naší vzdělávací práci uspěli. 

 

Žákům motto sděluje, že svou budoucnost mají skutečně ve svých rukou. Čím dříve si to uvědomí, tím dříve budou schopni její podobu ovlivňovat. Vybízí je k aktivitě, k činorodosti, k promýšlení svých činů… Sděluje jim, že bez nasazení a bez vlastního přičinění budoucnost vytvářet nelze.

 

celý článek
 
John Schaar - Budoucnost není místo kam jdeme, ale které vytváříme.