Můžete si vybrat novější prohlídku z roku 2021,
nebo starší variantu z roku 2015:
-
1. patro
-
2. patro
-
Venkovní hřiště
Beseda s absolventem školy proběhne v Městské knihovně Nymburk 8. 4. 2025 od 17.30 hodin.
Oznamujeme, že jsme přes zaručenou komunikaci v DIPSY rozeslali pozvánky na oba termíny těm uchazečům,
Pro školní rok 2025-2026 hledáme nové učitele těchto aprobací:
v libovolné kombinaci, případně i jednooborově.
Rada školy dne 25. 10. schválila výroční zprávu o činnosti školy za rok 2023 - 2024.
Mgr. Eva Hazdrová-Kopecká, Dipl.um. (*1977), muzikoložka, hlasatelka a moderátorka, maturovala na nymburském gymnáziu v roce 1996 (pod dívčím příjmením Kopecká).
17. prosince 1903
Bývalý ruský ministr financí Sergej J. Vitte uveřejnil v kodaňských novinách článek proti rusifikaci Finska.
ODKAZY NA VIDEOOBHAJOBY POSTUPUJÍCÍCH NOVĚ VE VÝSLEDKOVÉ TABULCE
V úterý 4. 3. 2025 byla přesně v poledne slavnostně zahájena Školní přehlídka SOČ 2025. První soutěžící začali obhajovat své práce už ve 12:15 před třemi komisemi. Tříčlenným komisím představilo své práce 19 studentů. Měli na to deset minut, pět minut bylo vyhrazeno dotazům komise. Ty měly do druhého dne rozhodnout o těch nejlepších, které pošlou do krajského kola.
DOPLNĚNY FOTKY ZE SLAVNOSTNÍHO VYHLÁŠENÍ
I v letošním školním roce budou nymburští gymnazisté dojíždět na stáže projektu Otevřená věda 2025, dalších skoro dvacet začíná obdobnou spolupráci (nebo už spolupracuje) na jiných odborných pracovištích nebo ve vědeckých laboratořích. Program Otevřená věda vyhlašuje Akademie věd ČR, v. v. i., už po dvacáté. Zájem je veliký, stážistů je letos 240 z celé republiky a v tom jsou započteni i čtyři studenti Gymnázia Bohumila Hrabala v Nymburce.
Gymnázium Bohumila Hrabala má dlouhodobě dobré vztahy s Právnickou fakultou Univerzity Karlovy. Díky nim i letos do výuky právního semináře (SVS) zavítali studentka a student z fakultního projektu Street Law, navíc naši úspěšní absolventi. Projekt se zaměřuje na interaktivní a hravé vzdělávání v oblasti práva, prioritu pro něj představuje tzv. zážitková metoda vzdělávání.